Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów i odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru.

Sposób skorzystania z prawa odstąpienia

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien poinformować sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, e-mail).

Towar należy odesłać na adres:

Zoofix.cz s.r.o.
Masarykova 445
768 05 Koryčany
Czechy

Warunki zwrotu

  • Zwracany towar powinien być kompletny i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.
  • Do przesyłki prosimy dołączyć informacje umożliwiające identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia) oraz dane do zwrotu płatności (preferowany numer konta bankowego).
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Zwrot płatności

Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od konsumenta płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do towarów:

  • które zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu i po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów zdrowotnych lub higienicznych,
  • wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Trustpilot